19 Temmuz 2012 Perşembe

Yabancı-Diana Gabaldon

İki yıldır beklemede olan bu kitabım nişanlımın sevgililer günü hediyelerinden biriydi..
Paketi açıp bu kitabı görünce çok şaşırmış ve
birazcık bozulmuştum:)
Çünkü hem bilmediğim bir kitaptı,hem benim almak istediğim başka kitaplar varken o da bunları biliyorken niye bunu almıştı?  birde üstüne 838 sayfa olmasın mı..
Ne okumayı planlıyorum ne de ilgimi çekiyordu..
Kenarda duruyordu öylece kitabım.Her D&R a gittiğimizde kitaba bakar niye bunu aldığını konuşurduk:) 
Hala daha tam cevabı yoktur bu arada:) En yakın arkadaşımla gidip buna karar verdiklerini söylüyorlar ama açıklaması yok:)


Neyse Bu yıl ki Tüyapta Epsilon'un standında birde baktım benim rengi güzel,kalın kitabım:)
Önünde de bikaç kişi ilgileniyor.Neyse bende durdum,dinliyim bari dedim. Meğer bizim bu kitap meşhur bir seriymiş:) 
İnternettten edindiğim bilgilere göre 7 kitaplık bir seri.ve hepsi 800 küsur sayfa..
Kitaba dönersek..
Öncelikle ben çok beğendim.beni bu kitaba bulaştıran nişanlımada bu serinin devamını alma görevini verdim:)
Kitapta 1943 yılında eşi ile balayında iken  eski bir yapıttaki taşlara dokunup 200yıl öncesinin İskoçyasında kendini bulan Claire Randall 'ın değişik serüveni anlatılıyor...Tabi ki güzel bir aşkın etrafında dönüyor konu..Kitaptaki Jamie karakterine ise bayıldım..
Kitabı severek ve hiç sıkılmadan okudum.Hatta tatilde güneşlenirken başladım.Herkes tatilde böyle kitap okunur mu dese de ben seve seve okudum  kumsalda. O kadar ki yanımda güneşlenenlerin farkına bile varmadığım,ne ara geldiklerini çözemediğim anlar oldu:)
Ve kitap öyle bir yerde bitti ki..Aşırı meraklardayım.
Okuyanınız varsa da  eğer mutlaka yorum bekliyorum;)



13 yorum:

  1. Ben de hiç duymamıştım, ama 800 sayfalık yedi kitaplık bir seri, oku oku bitmez:)
    Sürükleyici ise dizi gibi olur heyecanlar beklersin gerçi:)
    Bu arada blogumda kitap çekilişi başlattım, beklerim:)
    http://nesrinmutlu.blogspot.com/2012/07/laf-salatasnn-ilk-cekilisine-hepiniz.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hiç sıkılmadıuım canım,epey sürükleyiciydi benim için..
      çekilişine katıldım bile:)

      Sil
  2. Bende 2 gün önce kitap siparişlerimi verirken Albert Camus - Yabancı kitabına denk geldim ve biraz araştırdım.Sizinkinin yazarı farklı ve hiç duymadım.Hoş Albert'in de Yabancı kitabını tesadüfen birkaç kişi tavsiye etmiş.Şimdi gel gelelim acaba hangisini almalı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben kesinlikle bu Yabancıyı tavsiye ederim;)

      Sil
  3. Bu seriyi bende okumak istiyorum. Çok kalınlar ama güzel olduklarını biliyorum. set olarak okuokudan inşallah alacağım. siz diğerlerini okudunuz mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben sadece bunu okudum şimdilik.2.kitabıda var ama daha başlamadım.bence mutlaka alın,ben çok beğenmiiştim:)

      Sil
    2. alacagım. almayı düşündüğüm iki serim kaldı. bir bu seri birde ipekyolu serisi. o seriye de güzel diyorlar.

      Sil
    3. o seriyi hiç duymadım ben,bu kitabı okuyunca da yorumunu bekliyorum sabırsızlıkla çünkü pek okuyana rastlamadım daha:(

      Sil
  4. O kitabı alıp okumam çok zaman alacaktır. Sırada o kadar okunacak hali hazırda kitaplarım var ki. Diana Gabaldon'un kitaplarını okuyan az. Sanıyorum kalın oluşu korkutuyor.
    Canım, serinin adını yanlış yazmışım. Okumayı düşündüğüm diğer seri Ateşböceği Yolu, Kış Bahçesi, Gerçek Renkler, Gece Yolu

    YanıtlaSil
  5. Bu kadının hayal gücüne kurgusuna bayılıyorum! İskoçya ve zaman yolculuğu etiketleri beni benden almıştı. Çok severek okumuştum eminim bi başlasalar insanlar su gibi akıp gidecek o 800 sayfa. Muhakkak okuyun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin bloguma canım:)
      iyi ki rastladım sana...yabancıyı okuyan birini bulmak zor..kalınlıktan herkesin gözü korkuyor ama hiçte korkulacak gibi bir kitap değil...gerçi ben okuyalı kaç ay geçti 2.ye başlarsam kopukluk olur mu bilemiyorum..2.kitap içinde şu evlilikte telaşım bitsin istiyorum..
      sevgiler;)

      Sil
    2. Bende sana!:) İnan bu kitap hakettiği değeri görmüyor bi ara durduracaklardı seriyi :(

      Kopukluk olmaz sanmıyorum bende baya ara vermiştim. İlk başta bi adapte olamasan bile alıp götürüyor hemen seni kitap. Ama bence telaşın bitsin rahat rahat oturup oku keyfini çıkara çıkara.

      Ayrıca ne zaman istersen özellikle Kehribardaki Yusufçuk'u okurken gel sohbet edelim çok sevinirim :)

      Sil
    3. tamam canım;) ilk düzgün fırsatımda okumak istiyorum kitaplığımdan bana bakıp duruyor:) bolca konuşuruz okurken:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...