15 Temmuz 2012 Pazar

100. Post:)

Bir kitap yazısı yazacakken bir baktım ki 100. postu yazıyorum..
Ay ayol buna da post mu yapılır denilebilir ama ne biliyim gece gece yazasım geldi bu durumu..
Blogu açarken 100 post yapmak ne kadar uzak geliyordu...şimdi ise yazmaktayım..
Yaklaşık 8 aydır blog yazıyorum,yani kendimce karalıyorum demek daha doğru olur.
Bu zamanda çok değerli insanlar tanıdım,güzel paylaşımlarını okudum,bilmediklerimi öğrendim..
Bende birşeyler becerebiliyorsam ne mutlu bana..

İleride açıp bakabileceğim bir sayfamın olması fikri ise ayrı bir güzel..
Bol paylaşımlı günlerimiz olsun inşallah..

resim alıntıdır.

8 yorum:

  1. Tebrik ederim. Bizde bu günleri görürüz işallah...

    çekilişime herkesi beklerim
    http://gizemlicizgiler.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. 100cu postun hayırlı olsun 1000cısını de ınsallah goruruz:)

    YanıtlaSil
  3. Nice 100. postlara diyelim.Sağlıcakla kal...

    YanıtlaSil
  4. heeeeey işte artık daha çok karalaaaaaa.
    :):):)

    YanıtlaSil
  5. Nice 1000ler 10000ler olur inş.:) Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. deeptone ve asabi bakire!

    ikinizede çok teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...