22 Temmuz 2012 Pazar

Alex-Pierre Lemaıtre

D&R daki kampanyadan aldığım kitaplardan burada bahsetmiştim.Alex bu kitaplardan ilk okuduğum..
Polisiye-gerilim tarzda yazılmış bir kitap.
Kurgu güzel,kitabın ortasında bitti,herşey ortaya çıktı derken, devamında farklı bir boyut kazanıyor hikaye..
Ben beğendim..Sonunu az-çok tahmin etsem de okurken hiç sıkılmadım..


Alex adında bir kadının kaçırılıp bir kafeste esir alınmasıyla başlıyor kitap.Ne kaçıranın kimliği belli ne de kurbanın..
Başkomiser Camille istemeye de olsa bu kaçırılma olayını çözmesi için görevlendiriliyor..
Olayı çözmeye çalışan başkomiserin karşısına daha da ilginç olaylar çıkıyor..
Kitap tam bitti derken farklı olaylarla devam ediyor..


Benden bu kadar şimdilik.Hikayeyi anlatmak istemediğimden biraz yüzeysel bir tanıtım oldu ama okuyanlar neden böyle yazdığımı anlayacaktır:)
Bu kitabı birçok blogger arkadaşımın blogunda görmüştüm.. D&Rın indiriminden epey bir kişi faydalandı bu ara..sıra onların yorumlarında...
Ben şimdi yine Can yayınlarından Gölge Hırsızına başlayacağım.

3 yorum:

  1. merak ettiğim bir kitaptı . Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. bu kitabı ben de aldım D&R kampanyasından :) akıcı olmasına sevindim.yorumiçin teşekkürler.

    http://kontesce.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. AKICI BİR KİTAP.. 1. bölümde alex'e acıdım.. 2. bölümde yaşadıklarını hak ettiğini düşündüm.. 3. bölümde ise intikamını alış şeklinden dolayı aslında ne kadar haklı olduğunu gördüm..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...