14 Temmuz 2012 Cumartesi

Biricitle Buluştuk,Kitaplaştık:)





Sevgili Damla'nın blogunda 3.sü düzenlenen kitaplaşma etkinliğinde sevgili Biricit ile eşleştiğimizi görünce çok sevindim.Blogunu keyifle takip ettiğim bir blogger Biricit. Yazıları içten,samimi..
İkimizinde aynı şehirde olması sebebiyle hediyeleri kargoyla göndermekten vazgeçtik ve bunu buluşarak yapmaya karar verdik. Benim işyerinde nöbetçi olduğum için vaktim kısıtlıydı,bu yüzden yaklaşık 1 saat kadar görüştük ama iyi oldu.
Kendisi samimi,sevimli biri.Tıpkı yazılarındaki gibi içten..Çok keyif aldığım bir sohbetti.buluşmayı tekrarlamak üzere vedalaştık zaten.
Bu tip etkinlikleri yeni arkadaşlar edinmek adına çok hoş buluyorum ve Biricite bu güzel hediyeleri için çok teşekkür ediyorum:)

Daha önce hiç okumadığım 2 yazarın kitabı artık benim.Kitaplığımda okunmak için yerlerini aldılar...
Ayrıca diğer hediyelerim içinde çok teşekkürler Biricitcim.hepsi çok güzel;)
ve benim Biricite gönderdiğim kitaplar içinse tık tık

5 yorum:

  1. canım bende cok sevındım hedıyelerını cok beğendım:)
    tekrar gorusuruz ınsallah cok sıcak ve samımı bırısın.sevgıler canım optum kocaman:)

    YanıtlaSil
  2. harikalar
    kitaplar da öyle
    canan tan sevmediğim bir yazar ama buket uzunerin o kitabı harikadır
    sıkılmayacağını garanti ederim...
    keyifli okumalar

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...