23 Temmuz 2012 Pazartesi

Hamarat ben!

                      Geçen gün annemle bütün gün evde reçel yapmakla geçirdik.
                      Bende bu hamarat günümden birkaç kare paylaşayım istedim..


Tatilde Çanakkaleden aldığımız vişnelerden  yaptık reçelimizi...


evde kayısı vardı epey,hadi kayısı reçelimizde olsun dedik:)

ve en son olarakta yengemin isteği üzerine çilekten de yaptık..
e tabi ki daha çok annem yapmakta bende yardımcı konumundayım ama bu bile yetti bana..


reçel yapması iyi güzel...ama..
çok bulaşık çıkıyor ve etrafta mutlaka biryerler yapış yapış oluyor...haliyle buda temizliği üstlenen bana biraz sinir bozucu geliyor:)

neyse ..
herşeye rağmen sonuç harika!
tatlar müthiş:)


birde çanakkaleden aldığımız domatesleri doğrayıp buzluğa attım o gün ve de kırmızı biberle-patlıcan közleyip dolaba kaldırdım.

çok hamarattım çok!!!

6 yorum:

  1. Selamlar.elıne sağlık
    Ben de blogumdakı çekılışe beklerım.
    http://myshimizu.blogspot.com/2012/07/ann-yvette-ile-2-kisiye-200-tl.html

    YanıtlaSil
  2. elıne sağlık canım harıka gorunuyolar bende ısterım:))

    YanıtlaSil
  3. ellerinize sağlık, süper görünüyor.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...