2 Ocak 2013 Çarşamba

Kütüphanemde Okunmayı Bekleyen Kitaplar



Hazır yeni bir yıla girmişken kütüphanemde okunmayı bekleyen kitaplarımın bir listesini çıkarayım dedim.Hem elimin altında olur hem de okudukça üzerini çizerim ve motivasyon olur bana..

Kimini fiyatı uygun diye,kimini hiç bir fikrim olmadan kimini ise çok merak ederek almıştım..
İçinde 4 yıl önceki kitap fuarından aldığım bile var...
Hiç kitap almasam ortalama 1,5 yıl yeter bunlar bana ama daha şimdiden alınacaklar listemde bir bu kadar daha kitap var:)
Nasıl biter bilmiyorum ama başlamak gerek bi yerden.
Birde  bu sene içerisinde alacaklarımı eklersem nasıl olacak meraktayım.


Ve Karşınızda Okunmayı Bekleyenler!

1Q84-Haruki Murakami
Alaycı Kuş-Suzanne Collins
Ankarada Dört Hanım-Claude Farrere
Albert Camustan Ruha Dokunan Düşünceler-Ömer Sevinçgül
Asi Melekler-Danielle Trussoni
Aşk Hep Vardı-Hakan İnce
Aşkın Gözyaşları III Kimya Hatun-Sinan Yağmur
Aşk ve Çocuk-Maeve Binchy
Babil'de Ölüm İstanbul'da Aşk-İskender Pala
Bağdat'ın Portakal Ağaçları-Leillah Nadir
Balzactan Ruha Dokunan Düşünceler-Esra Uluç
Barış Köprüleri-İlber Ortaylı
Belgelerin Dilinden Yassıada'nın Karakutusu-Erdal Şen
Benjamin Button'un Tuhaf Hikayesi-F.Scott
Ben-Alpay Erdem
Best of Perihan Mağden-Perihan Mağden
Bilinmeyen Atatürk-İsmet Bozdağ
Bir Gün-Ayşe Kulin
Bir Yiğit Vardı-Erdal Şen
Biz&Romantik Aşkın Psikolojisi-Robert A.Johnson
Boşluk-Ahmed Günbay Yıldız
Böyle Buyurdu Zerdüşt-Friedrich Nietzsche
Böyle Göçtü Zerdüşt-Farhad Kishvery
Da Vinci Şifresi-Dan Brown
Denemeler-Montaigne
Doğunun Limanları-Amin Maalouf
Dr.Jekyll ve Mr.Hyde-Robert Louis
Düzlemler Ülkesi-Edwin Abbott
En İyi Erkek Giyotinde Can Versin-Nesrin Göçtürk Kaya
Fena Halde Leman-Atilla İlhan
Fırtınan Habercisi-Maksim Gorki
Finistere'de Suyun Fiyatı-Bodil Malmsten
Geceyle Gelen-Cristina Comencini
Gelmesem de Bekle Beni-Adem Özbay
Teodora-Ayhan Gültaş
Gönderilmeyen Aşk-Nermin Bezmen
Gregor ve Gri Kehanet-Suzanne Collins
Güç Sende-Abdullah Gürbüz
Güz Şarkısı-Peride Celal
Hac-Paulo Coelho
Hala güzel-Nabizade Nazım
Heykeltraş--Minette Walters
İkarus'un Kanatları-Kürşat Başdemir
İki Yeşil Susamuru-Buket Uzuner
İnsan Ne ile Yaşar-Tolstoy
İntibah-Namık Kemal
Kanlı Tutku-Osman Aysu
Katherine-Anya Seton
Kedi Beşiği-Kurt Vonnegut
Kehribardaki Yusufçuk-Diana Gabaldon
Kırmızı Melek-Sadık İnan
Kırmızı Pelerinli Kent-Aslı Erdoğan
Kış Günlüğü-Paul Auster
Kiralık Kraliçe-Alek Papov
Kitap Hırsızı-Markus Zusak
Med Cezir-Elif Şafak
Mockingbird-Walter Tevis
Ne Zor Şeymiş Yaşamak-Yunus Arıkan
Neşter Müziği-David Carnoy
Nietzsche Ağladığında-Irvin D.Yalım
Onlar-Adam Blake
Otisabi-Münasebetsiz ilişkiler
Oyun-Ted Dekker
Papanın Gergedanı-Lawrence Norfolk
Pong Diye Biri-Sibylle Lewitscharoff
Ruhi Mücerret-Murat Menteş
Sadece Seninim-Susan Andersen
Sandık İçi-Ersin Karabulut
Sandıkiçi2-Ersin Karabulut
Sırçalan-Jill Hathaway
Sistem-Karl Olsberg
Sokak Kızı Maggie-Stephen Crane
Son Erkek Ölünceye Kadar-Serhat Ayan
Şah Mat- Mario Mazzanti
Şeytan ve Şair-John Underwood
Tutunamayanlar-Oğuz Atay
Yeşil Karanlık-Anya Seton
Yorgun Mayıs Kısrakları-Yılmaz Karakoyunlu
Zamandaki Ruhlar-Irmak Vakıflı
Zaman Kavanozu-Seda Toksoy
Zeki Olduğunu Düşünüyor Musun?-John Farndon

resim alıntıdır.







18 yorum:

  1. Sorma tatlım bende de var bir sürü okunmayı bekleyen kitap ve almak istediğim kitap :) Şimdiden keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım,sentüketirsin maşallah da ben biraz zor:)

      Sil
  2. liste uzun ama keyifli kitaplar gördüm ;)
    iyi okumalar :)

    YanıtlaSil
  3. Bitmez bu listeler Nuran:)
    Keyifle oku hepsini..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç sorma nesrin.bide insan gördükçe alası geliyor nasıl bitecek bilmiyorum:)

      Sil
  4. oyyyy kolaY gelsin. bu kadar olmasa da bi sürü de benim kitaplığımda var :S

    YanıtlaSil
  5. Kitap zevklerimiz benziyor birbirine. Yorumlarını bekliyorum okuyunca.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sevindim,yorumları için çok çalışmam lazım çok:)

      Sil
  6. Okunacaklar listesi azalacağına her zaman artıyor. Artsın, eksilsin ama sürekli okunsun :) Keyifli okumalar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne kadar doğru bir laf..sizede keyifli okumalar

      Sil
  7. Hepsi birbirinden güzel, ne denilebilir ki... Merakla yan tarafta ki Tutunamayan yorumunuzu bekliyorum.Keyifle okumalar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben tutunamayanın 2.kısmına gelip ara verdim başka kitaplara bakıyorum.hiç huyum değildir bu ama ilerlemeyince böyle bir çözüm buldum.en yakın zamanda yorumumu görelim inş hep beraber:)

      Sil
  8. Seçimlere bayıldım, keyifle oku :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...