16 Ocak 2013 Çarşamba

Hobbit:Beklenmedik Yolculuk 3D


"Yüzüklerin  Efendisi" üçlemesinin yazarı J.R.R.Tolkien'in seneler önce okuduğum kitabı Hobbit.
Bende şans eseri okulumuzun  kütüphanesinde bulmuş,okumuştum.O zaman çok beğendiğimi ve tam filmlik bir kitap diye düşündüğümü hatırlıyorum.Sonunda dediğim gibi  filmi oldu ama  benim ortaokulda bunu düşündüğümü varsayarsak epey geç kaldılar bence çekmek için:)

Aslında Hobbit Yüzüklerin  Efendisi'nden önce çekilse de olurdu.Çünkü kitap onun öncesi niteliğinde. Fakat böyle de kötü olmamış .Yüzüklerin Efendisinde görüp sevdiğimiz karakterlerin birçoğunu tekrar görmek çok hoştu.Özellikle Gandalfı ve Elfleri özlemişim;)

Film, Tolkienin kurgusal Orta Dünyasında geçiyor. Hobbit bu Orta Dünyadaki ırklardan biri.İlk  bakışta çok kısa olmaları ile göze çarparlar.Kendi halinde,keyfinde olan bu ırkımızdan Bilbo Baggins büyücü Gandalfın ziyaretiyle maceraya atılmak zorunda kalır.

Hem Yüzüklerin Efendisini izlerken hem de Hobbit'i izlerken Tolkienin yeni bir dünya yaratmak için ne kadar çaba sarfettiğini hissettim.Bununla ilgili nette biraz  araştırma yapınca  senelerce bu Dünyayı kurgulamak için uğraştığını görmüş oldum.Kendisi Elf  dili bile geliştirmiş.

Ben beğendim filmi.Zaten beklentimde bu yöndeydi.
Ama sinirimi bozan başka birşey 4tl 3Dgözlük parası alınması!
Hadi parayı alıyorsunuz.Tamam  pahalıdır falan ama geri verdiğimizde iade edilmeli  bence.bir depozito uygulaması falan yapsınlar yani.Ben zaten biletimi almışım.Ne gerek var buna?

6 yorum:

  1. Yüzüklerin Efendisi serisi oldukça göz doyurucu ve kurgular çok başarılıydı.Eğer Hobbit ilk çekilen film olsaydı bu kadar tutulmazdı.Bana hayal kırıklığı yaşattı Hobbit.(Tabii bu benim şahsi düşüncem.)Siz beğenmişsiniz, ne güzel.:) Ayrıca gözlük parası olayı, bizim insanlarımızın suçu.Ne yazık ki bizim olmayan herhangi bir şeye yeterince iyi kullanmayınca, azınlıktakilerin cebine yansıyor.:( Bunların yanı sıra Gandalf, Gollum, Elf üçlemesi olarak ben de özlemişim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gözlük konusunda haklı olabilirsiniz belki ama dediğim gibi sağlam bi şekilde teslim eden parasını alabilmeli diye düşünüyorum ben.
      yüzüklerin efendisi ile kıyasladığımda benim içinde daha zayıtfı tabi ki hobbit
      sevgiler;)

      Sil
  2. 3D gözlük parası uygulaması gerçekten çok saçma! Ayrıca pek çok yerde gözlükler kalitesiz, eğlenmek yerine göz ağrısı çekiyorum bir de üstüne.

    http://tidyghost.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizimki kaliteliydi Allah tan ama ne olursa olsun bu uygulamanın saçma olduğunu değiştirmiyor işte.umarım değişir!

      Sil
  3. Bu sene en çok merak ettiğim film bu oldu.Ama hala izleyemedim:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman en yakın zamanda diyorum:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...