1 Ocak 2013 Salı

Kara Cümle/Cahit Arf-Mucize Özünal


2012de bitirdiğim son  kitap.

2010daki Tüyap Kitap Fuarından,yazarından imzalı aldığım bir kitap Kara Cümle.
O dönem fuara aşırı plan yaparak gitmezdim.O an içimden geldiği gibi alışverişimi yapardım ben(sanki şimdi çok bilinçlendim ya neyse)..

İmza gününde olupta önünde pek kimsenin olmadığı yazarlar ilgimi ayrı bir çeker benim.Yine öyle bir durumdu ve kitabın yazarı ile kısa bir sohbet etme fırsatımız olmuştu.Ve ben utanarak Türk Matematikçimiz Cahit Arf'ı tanımadığımı öğrenmiş oldum. Eve varınca ilk işim bu dünyaca ünlü Türk matematikçiyi araştırmak olmuştu.
Geç olsun güç olmasın dedim tabi ki..

Bu kitapta da Ord.Prof.Cahit Arf'ın kurgusal hayatı sıkmadan,aşırı matematiksel ayrıntılara girmeden anlatılıyor.Bir günde bitirdim ve matematikçimizle gurur duydum okurken.

*Elinize bir 10tl alıp arkasını çevirirseniz kendisini orada da görme fırsatınız olur;)

sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...