1 Ocak 2013 Salı

-2013-

Mimlemişti Biricit beni yeni yıldan isteklerim için ama cevaplamaya geç kaldım biraz..

2012 benim ve ailem için çok zordu.Ömür boyu hissedeceğimiz bir acıyı yaşadık ailecek.Evimizin direği,canımız babamızı kaybettik malumunuz. Bu nedenledir ki 2013ten en büyük beklentim sağlıklı bir şekilde sevdiklerimle geçireceğim bir sene olması.İnsan bazı şeyleri yaşayınca bu klişe isteğin aslında ne kadar anlam taşıdığını daha iyi anlıyor..
2013 benim için ayrıca yeni bir hayatın başlangıcıda olacak nasipse.Yine malumunuz ki 16 haziranda evleniyorum.İnşallah sorunsuz,gönlümüze göre atlatırız bu tatlı telaşı..
Bir başka dileğim ki bu düğünden önce olsa fena olmaz:) zayıflamak...Bunu nasıl becereceğim konusunda tereddütlüyüm ama oda olur inşallah..
En büyük isteklerimden biri bu yıl 43 olan okuduğum kitap sayısını arttırabilmek,en çokta elimde birikmiş olan kitapları tüketmek..
Bu şahsi isteklerimden sonra toplumumuz için en büyük dileğim şehit haberi duymamak.2012de çok can yitti ülkemizde,birisi de sevgili arkadaşımın evinde..Bu yüzden en önemlisi şu terör illetinin bitmesi.

Çok şey mi istedim bilmiyorum ama dün nöbetten çıktığım için yorgunluktan uyuyarak girdiğim 2013 senesinden benim beklentilerim böyle..Şu anda da nöbette olduğum düşünülürse nöbetlerimde iyi geçsin,çok yormasın beni:)
Bide önümüzdeki hafta başlayacak finallerim iyi geçse fena olmaz hani:)

                                          Hoşgelmiş 2013!

Sevgiler...


2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...