23 Temmuz 2012 Pazartesi

Vikitap'ta Ben

Birçok kitapseverin zaten bildiği ve kullandığı bir site Vikitap.
Bende bir süredir Vikitapa üyeyim..
Bilmeyenler için ise özetle sanal kütüphane.
Kütüphanende olan kitapları seçip,hangilerini,hangi tarihlerde okuduğunu,kaç günde bitirdiğini vs. kaydedebiliyorsun.Kitapları yorumlayıp puanlama yapabiliyorsun.Ayrıca şu anda okuduğun kitabın kaçıncı sayfasında olduğunu,yüzde kaçını okumuş olduğunu güncelleyebiliyorsun ki ben en çok  bu özelliği seviyorum.
Bu açılardan birçok bilgiyi kaydetmiş olduğun kendine özgü sanal bir kütüphanen oluyor..
Ben memnunum,hala kullanmayanlar varsa da bir göz atın derim.
Bikaç arkadaşın bloglarından profillerine ulaştım,eğer Vikitapta olan varsa bende tam şuradayım:
http://www.vikitap.com/profil/maviumut-45972






Logo Vikitabın kendi sitesinden alıntıdır.

13 yorum:

  1. Birde http://neokuyorsun.com/ var. ben de orada aynı işlemi yapıyorum. çok işe yarıyor gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim.orayı da inceliyim bi ara ben :)

      Sil
  2. amma cahilmişim, hiç haberim yok bunlardan!

    YanıtlaSil
  3. vikitapta olmana sevindim cnm.takibe aldım bile.

    YanıtlaSil
  4. takibe alıyorum :))

    YanıtlaSil
  5. Sayende Vikitap'ı tanıdım çok hoşuma gitti. Teşekkürler canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi kişiyi daha vikitapta görmek güzel.blogunda benden bahsettiğin için teşekkür ederim bende.

      Sil
  6. meraba, arkadaşımı bulmam için mutlaka profil adresini mi almam gerekiyor?

    YanıtlaSil
  7. merhaba, arkadaşımı bulmak için tek yol adresini istemem mi?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...