26 Temmuz 2012 Perşembe

Gölge Hırsızı-Marc Levy

Can yayınlarından aldığım kitapların 2.sini bitirmiş bulunmaktayım..Çok üzerine düşmemekle beraber 3 günde bitirdim....
Hani bazı kitaplar vardır kafa dağıtmak için okunur,üzerinde
 uzun uzun düşünmeye gerek kalmaz....bu kitap benim için öyle oldu.Severek okunup hiç sıkılmadan bitirilecek türden..


Kitap  kahramanın çocukluğundan başlayıp      üniversite yıllarını içine alan dönemde geçiyor.Anne-babası ayrılmış olan kahramanımız   insanların gölgelerini çalıp onlarla konuşabildiğini farkediyor.
Fakat bu  özelliğini iyi yönde kullanıyor hep.
Açıkcası bu gölge olayı kitapta çokta baskın değil  bana göre o yüzden bazı yerlerde okuduğum fantastik yorumunu pek yapamayacağım ama  insanın kendisinden birşeyler bulduğu bir kitap olduğu kesin..
Çocukluk aşkı,dostluk ve aile  konularına da değiniyor çokça..
Sonu biraz daha ayrıntılı bitse hoş olmaz mıydı hani dedim ama  genel olarak pek sevdim.



Bazı satırlar var ki altını çizmeden edemedim:




"Ergenlikte anne babasını terk edeceği günün hayalini kurar  insan,gün gelir onlar sizi terk ediverir.İşte o zaman  , bir an içinde olsa yine onların çatısı altında yaşayan çocuk  olabilmenin hayalini kurarsınız;onlara sarılmaktan,hiç çekinmeden onları sevdiğinizi söylemekten,ve sizi bir  kez daha teskin etsinler diye onları kucaklamaktan başka bir şey hayal edemez olursunuz." syf:197

"insan ebeveynini hiç kaybetmez,öldükten sonra bile içinizde yaşar onlar.sizi dünyaya getirenler,hayatta kalmanız için size bu sevgiyi verenler,yok olamazlar"  syf:197

"anne babalar beli bir yaşa,hafızanızdaki görüntülerinin donduğu yaşa kadar ihtiyarlıyor" syf:99

"zaman sadece geçermiş gibi yapıyor.En basit anlar,içimize hiç silinmemecesine demir atmış duruyorlar."syf:120





11 yorum:

  1. KEyifli okumlar,Can yayınlarının kampanya postunu görünce içim cız ediyor,keşke online olsaydı bari diye:D

    YanıtlaSil
  2. Bende aldım okunma sırasını bekliyor, merak ettim şimdi.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende senin yorumunu merak ettim şimdi:)bi an önce okuda yorumunu okuyalım:)

      Sil
  3. Yorumunu paylaştığın için sağol.Bende bu kitabı aldım geçen gün D&R'dan.ilk sıralara almam lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okuduğunda yorumunu bekliyorum.bakalım beğenecek misin..

      Sil
  4. bende bu kitabı almak istiyorum . Bu yorum iyi geldi . Kesin almaya çalışıcam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bilerek almamıştım ama iyi yapmışım:)

      Sil
  5. Okunmak üzere sırasını bekliyor bende de:)
    Paylaşımın için teşekkürler.
    Keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler,bende okuyayım aradan çıksın dedim:)

      Sil
  6. Nedense ben pek sevemedim bu kıtabı

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...