14 Temmuz 2012 Cumartesi

D&R Ganimetlerim!

Bloglarda gördüğüm D&R da Can yayınları kitaplarının 5 tl olması furyasına bende katıldım..
Kendimi kaybettim resmen.. Şu aralar hiç kitap almamam gerekirken bir sürü kitap almış oldum yine. 
Üzgün müyüm? 
Tabi ki hayır!
Bu arada Can yayınlarını da çok aşırı sevmem,nedenini bilmiyorum ama çok ilgi çekici gelmez bana.Buna rağmen konusu ilgimi çeken kitapları kattım kitaplığıma fiyatına bakarak:)
Aslında birde Brida vardı Paulo Coelho'nun.Onuda bir arkadaşıma hediye ettim.
Aldığım Kitapların hangisinden başlasam bilemedim.Açıkcası pek fikrimde yok bu kitaplarla ilgili...


İşte Ganimetler...Bu arada müzik Cdlerinin bazılarıda 5,5 tl idi.2tane de cd aldım.
Olivium ve Kale Center D&R mağazalarından alındılar.Bazı D&Rlarda yokmuş öyle okumuştum bazı bloglarda...Ben iki AVM de de buldum.

Ev Erkeği-Ad  Hudler
Paulo Coelho-Hac
Heykeltıraş-Minette Walters
Alex-Pierre Lemaıtre
Sistem-Karl Olsberg
Onlar-dam-Blake
Neşer Müziği-Davıd Carnoy

ve müzik cdlerimde MFÖ ve Livaneli:)









17 yorum:

  1. Hac ve Gölge Hırsızı'nı bende aldım. Onlar kitabını da istiyordum ama Mersin mağazasında çeşit çok azdı.Keyifli okumalar dilerim...

    YanıtlaSil
  2. güzel kitaplar seçmişsiniz iyi okumalar dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok bilinçli,araştırarak falan almadım ama umarım beğenirim

      Sil
  3. KEyifli okumalar canım.Yorumların için takipdeyim.

    YanıtlaSil
  4. İçlerinden sadece Sistem kitabını okudum ve memnun kaldım.Akıcı bir kitap olmuş.Bilişim çağında olduğumuz için içerik bize yakın geliyor..Diğer kitaplar hakkında pek bilgim yok ama Can yayınları konusunda hem fikiriz diyebilirim :) Baskı kalitesinden mi yoksa çevirisinden mi bilmem bende de alırken iki kere düşündüğüm yayın evidir.Keyifle okumalar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım baskı kalitesi ve kapaklarının çokta ilgi çekici gelmemesi..
      teşekkürler yorum için..

      Sil
  5. gölge hırsızı, alex ve onları ben de aldım.. burada seçenekler kısıtlı biraz....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakalım beğenecek miyiz?yorularını bekliyorum..

      Sil
  6. Ben de bu güzellerden nasibimi aldım bugun :)

    YanıtlaSil
  7. can yayınlarının kapak dizaynını sevmiyom ben de.
    :)
    aldıklarının hiçbirini okumamışım iyi mi.
    o kadar çok okumama rağmen.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende sevmiyorum,sanırım o yüzden de ilgi çekici gelmiyor.

      Sil
  8. En alttaki dört kitabı ben de aldım. Alex ve Gölge hırsızı fena çıkmadı beğendim. Neşter Müziği'ni yarıladım ve çok beğendim. Sırada Onlar var.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...