21 Aralık 2017 Perşembe

Kış Okuma Şenliği 2018


Çok uzun zamandır okuma şenliklerine katılmamıştım.Hamilelik ve sonrasında çocukla ilgilenmek okuma hızımı epey düşürdü. Eskiden heyecanla yeni şenlik başlasın hemen kitaplarımı seçeyim diye beklerdim. Sürekli okunacak kitapların listesi yayınlanmış mı diye blogları kontrol ederdim. Neyse geçen bir baktım kış şenliği başlamış.İçimde bir şeyler kıpırdadı.  Eski bir dosta rastlamış gibi sevindim. Hoş kategorileri bitirebileceğimi hiç sanmıyorum ama kitap seçip liste oluşturma,okumak için biraz daha çabalama gibi sebepler bile yetti katılmama.Sırada benim okuma listem var.Umarım beklediğimden iyi bitiririm bu şenliği.


1.Kategori(10 puan): İsminde KIŞ mevsimini çağrıştıran bir kelime geçen veya olayların kışın geçtiği bir kitap.
Kış Günlüğü-Paul Auster /195syf-Can yayınları

2.Kategori(10 puan)MEKTUPlardan veya ANIlardan oluşan bir kitap.
Sevdalım Hayat-Zülfü Livaneli/ 466 syf-Doğan Kitap

3.Kategori(10 puan)İsminde AŞK kelimesi geçen yada konusu AŞK olan bir kitap.


4.Kategori(10 puan)Kitabın isminde bir BAĞLAÇ olan bir kitap.
Aşk ve Çocuk-Maeve Binchy /434syf-Doğan Kitap

5.Kategori(10 puan)BEYAZPERDEye aktarılmış bir kitap.

6.Kategori(10 puan)Bir ŞİİR kitabı

7.Kategori(10 puan): Kitabın isminde SAYI olan bir kitap.
Hayaller İçinde Bir Düş-Umut Can Çeppioğlu /90 syf-Potkal kitap

8.Kategori(10 puan)Kitabın isminde -MEK -MAK eki almış kelime olan bir kitap.

9.Kategori(10 puan): Türk yada Dünya KLASİKlerinden bir kitap.
Şeker Portakalı-Jose Mauro de Vasconcelos/182 syf-Can Yayınları

10.Kategori(10 puan)Nobel Ödülü almış bir yazarın İLK kitabı..

11.Kategori(10 puan)Doğdunuz YIL ölmüş olan bir yazardan bir kitap.

12.Kategori(10 puan)POLİSİYE türünde bir kitap.

13.Kategori(10 puan)YKY yayınlarından herhangi bir kitap.

14.Kategori(10 puan)En az 500 sayfa olan bir kitap.

15.Kategori(10 puan/hepsini okuyana ekstra 20 puan): Adında AYNI KELİME geçen iki kitap.


16.Kategori(10 puan/hepsini okuyana ekstra 20 puan)ADI AYNI olan iki yazar'dan birer kitap.
Ölüyordum Geçerken Uğradım-Can Gürses
Aşka Veda-Can Dündar

17.Kategori(10 puan/hepsini okuyana ekstra 40 puan)Şimdiye kadar HİÇ kitabını okumadığınız dört yazardan birer kitap. [Yazarların ikisi Türk, ikisi yabancı, ikisi kadın, ikisi erkek olmalı]

Türk kadın:O Anda-Melike İnci
Türk Erkek:Rotasız Seyyah-Mehmet genç
Yabancı Kadın:Evden Çok Uzakta-Kristin Hannah
Yabancı Erkek:Bitmeyen Keşif DNA-Sam Kean



18.Kategori(10 puan/hepsini okuyana ekstra 40 puan)Aşağıdaki ülkelerde doğmuş yazarlardan birer kitap. [Finlandiya, İsveç, İspanya, Rusya.]

Finlandiya
İsveç
İspanya
Rusya

*Eksik kategorilere uygun kitaplar buldukça güncelleyeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...