18 Kasım 2012 Pazar

Söylenmemiş Şarkılar-Canan Tan

Yine bir kitaplaşma etkinliğinden gelen kitabım.
Sevgili Biricit'in hediyesi.
Benimde ilk Canan Tan kitabım.
Zaten bul yıl daha önce hiç kitabını okumadığım yazarlara ağırlık vermeyi amaçlamıştım.
Nitekim öylede oldu
Postlarım bu yazarın okuduğum ilk kitabı diye başlıyor genelde:)
Hoş bu kadar yeni yazarı hayatıma katınca dedim ki ben daha önce ne okuyordum da bunlara sıra gelmedi:)

Söylenmemiş Şarkılar kısa öykülerden oluşuyor.Söylenmemişleri konu edinmiş her öyküsünde..Hepside hayatın içinden,varolan şeyler..
Öykülerden de Çay ve Poğaça ile kitaba ismini veren Söylenmemiş Şarkıları ayrı bir sevdim.



Öykü okumayı sevmesem de bu yıl ki ikinci öykü kitabım kendisi. İnce ve hızlı okunan cinsten olduğundan birgünde bitirilebilir. Ben ders çalışırken aralarda kafa dağıtmak için bir-iki öykü okuyarak bitirdim mesela.
***Canan Tan hakkında tam bir fikir oturmadı kafamda.Çünkü roman farklı birşey öykü farklı. Birde romanını okursam -ki Piraye'yi okumak istiyorum- o zaman yazarla ilgili daha bir fikir sahibi olacağım.


5 yorum:

  1. umarım bıgun romanlarınıda okursun canım:) baslangıc olmasına rağmen ıyı bı etkı bırakmasına sevındım tatlım,sevgıler:)

    YanıtlaSil
  2. Piraye'yi kesinlikle okumalısın. Öncesinde "Yüreğim Seni Çok Sevdi" isimli romanını okumuştum. Başlarda benzer hikayeler gibi gelmişti ama Piraye kesinlikle bambaşka bir roman. Babam sonunda ağlamıştı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. postta da dediğim gibi bundan sonra okunacak ilk Canan Tan kitabım piraye olacak.teşekkrler.

      Sil
  3. Piraye ve En Son Yürekler Ölür kitaplarını okumuştum. İkisini de çok sevmiştim. Yeni kitapları ne zaman göreceğiz :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...