6 Kasım 2012 Salı

Mino'nun Siyah Gülü-Hüsnü Arkan


Okumayı çok istediğim bir kitaptı Mino'nun Siyah Gülü.
İyi ki de istemişim. çünkü gayet akıcı,keyifle okunuyor.Başlarında kim kimdi falan olsam da sonradan oturdu taşlar yerine.

Kitapta bölümler ağırlıklı olarak kadın karakterlerin ağzından bir geçmiş,bir şimdi şeklinde ilerliyor ..
Yakın dönem siyasi tarihe de değiniyor ama sıkmadan,boğmadan..
Yasak ama benim garip mi desem ilginç mi desem bilemediğim bir aşk,
Darbelerin faturaları...
Yitirilen gençler...
Kitabı işyerinde bitirdiğimden ağlamamak için kendimi epey zorladım..

Kısacası ben kitabı beğendim,tavsiye de ederim.
Söylemeden geçemeyeceğim en önemli nokta ise en çok kitabın kapağını sevdim ben.Ama öyle böyle değil..Bakıp bakıp duruyorum..

NOT:Bu arada Hüsnü Arkan Ezgi'nin Günlüğü'nde çalıyormuş ki hiç bilmiyordum bunu biraz utandım doğrusu:S

6 yorum:

  1. Kapağına ben de vuruldum çok güzel görünüyor tavsiye de ettiğine göre listeye almalı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence almalısın listene,pişman olmazsın diye umuyorum:)

      Sil
  2. kitabın kapağını ben de çok sevmiştim.

    YanıtlaSil
  3. Hüsnü Arkan'dan'' hoş geldin '' şarkısını da dinlememişsinizdir o zaman, pek severim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şöyle bir internette araştıma yapınca karşıma çıktı dinledim,güzel bir şarkı.bundan sonra listemde:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...