5 Mart 2014 Çarşamba

Recep İvedik-4


En son Eyvah Eyvah-3e gitmiş ve çok eğlenmiştik..Eşimin isteği ile Recep İvedikede bu hafta gittik...
Serinin ilk iki filmini sinemada izlemiş üçüncüsünü ise hiç merak etmemiştim açıkçası....Eşim dördüncüye gitmek isteyince kopukluk olmasın ve sıralı olması takıntımdan oturdum üçüncü filmini de izledim ama birbirleriyle çokta bağlantılı olmadığını gördüm...

Aşırı İvedik sever biri değilim.
"Böyle de insan mı olur yuh be" dedirttiğinden aslında karakter çok zorlama geliyor bana..
Yine de asla gitmem etmem demem hiç bir filme ...
Hoş, tüm filmlerini de izlemiş oldum sonuçta.Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu misali:)

Ne kadar karşılaştırmak istemesem de Eyvah Eyvah ile aynı anda vizyonda olmaları ve peş peşe izlediğimden hemen aklıma Ata geliyor...Ne bileyim daha bir sıcak,daha bir bizden Ata..Onda aldığım keyif bambaşka..

Yalnız söylemeden geçemeyeceğim.Üçüncü filmde Şahan fazla duygusallık katmış İvedik'e..Bu hali daha iyi olmuş bence...Serinin dördüncü filminde ise konunun Issız Adada geçiyor olması çok iyi olmuş..Bir Survivor sever olarak izlerken keyif aldım...Gereksiz gaz çıkarma,geğirme gibi göze batırıla batırıla yapılan eylemler pek yoktu,böylesi iyiydi...Bir iş çıkışı gittiğimden de epeyce kafa dağıttım...



NOT:Filmde geçen Güngören ilçesinde filmi izlemekte ayrı bir durumdu:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...