5 Aralık 2012 Çarşamba

Mart Menekşeleri-Sarah Jio



"bir kadının yüreği sırlarla dolu bir denizdir." 


Mart Menekşeleri Arkadya Yayınlarının ilk kitabı.Facebook adreslerinde hediye ettiklerinde çok istemiştim ama şanslı kişilerden olamamıştım. Bu yıl ki kitap fuarında çok uygun bir fiyata(10tl) ve çok şirin mor püsküllü bir ayracla satıldığını görünce düşünmeden aldım. Bu ayraç fikri gerçekten çok iyi düşünülmüş. Beni ilk çeken bu oldu mesela...Onun haricinde baskı ve kapak kalitesini de beğendim. Kapağı oldukça güzel.      
                                                           
Konusuna gelince;
Emily adlı kahramanımız eşinden boşanınca Bainbridge adasında yaşayan yengesinin yanına 1 aylığına kafa dağıtmak üzere gider. Kaldığı odada bulduğu günlüğü okumaya başladığında ise geçmişi ile yüzleşmek ve bazı soruların cevabını bulmak zorunda kalır. 

Kurgu güzeldi. Başlar yavaş gitse de son 150 sayfa bir çırpıda bitti. Bir sırrın olduğu ortaya çıktığı noktada az çok o sırrı çözmüştüm ama yine de son ana kadar cevabını merakla beklediğim sorular vardı. Ve sonunu gözleirm dolu dolu bitirdim.Keşke bikaç sayfa daha olsa dedim ama böyle de gayet iyiydi.



.

2 yorum:

  1. kapağı, al beni oku pişman olmazsın diyor adeta. çok severim böyle kapağından sıcaklık aldığım kitapları ;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...