18 Aralık 2012 Salı

Balayı Kararsızlığı

Evlenmek demek karar vermek demek.
Önce evlenmeye karar ver,sonra mekana,gelinliğe,eşyalara ve daha bir sürü hayatında daha önce hiç karar vermediğin şeylere...
Balayıda bunlardan biri ve karar vermekte en zorlandığım kısımlardan...
Bir yandan diyorum yorgunluk olacak,gidelim bir otele,yiyelim-içelim-dinlenelim.Kalabalık ortam çok olmasın kafa dinleyelim.
Diğer yandan 5-6 gün otelde sıkılırız gezmekte gerek...
Yani anlayacağınız kararsızlıkta son noktadayım.
Hazır erken rezervasyonlar başlamışken balayınıda halledelim diyoruz ama karar veremiyorum ben.
Turların bize önerdikleri genelde Belek tarafı.Ama etrafımdaki kişilerde Belekte sadece otele tıkılıp kalırsınız başka birşey yapamazsınız diyor..
Sizler nereleri önerirsiniz?
Otel adı olabilir,tur adı olabilir yardımlarınızı bekliyorum.

resim alıntıdır.

1. biz balayımızı world of wonders antalya belekte geçirmiştik. en kalabalık zamanına denk gelmiştik maalesef ama yine de çok güzel geçti. özellikle balayı paketi alacart restorantlara bayılmıştık. her akşam bir restorantta yemek yedik. geçen sene de mersin aydıncıkta pine park diye bir turistik tesise gittik o da çok güzeldi hatta bu sene evlenen bir arkadaşa tavsiye ettik balayı için. çok memnun kaldı. eğer kalabalık olsun dersen sana world of wonders derim ama sakin doğanın içinde olsun dersen pine park mia resorts u tavsiye ederim. ikisi de şehir merkezine çok uzak yalnız. özellikle pine park. neredeyse antalyaya varmış gibi olduk.

1. canım söylediklerinin ikisini de inceledim.Kremlin palaceı zaten biliyordum ama pine park çok hoşmuş gerçekten.balayında olmasa dahi daha sonra da gidebiliriz.teşekkürler canım;)

2. Altınızda araba varsa ve gezmeyi-macerayı seviyorsanız hiçbiryer ayarlamayın bence. Binin arabaya sizi nereye götürürse. İLlaki kalacak yer bulunur çünk. Bu arada dedikleri gibi Belek otellerin olduğu pek de dışarıda birşey bulunmayan biryer....

1. canım biz onu sonraki yıllarda düşünüyoruz ama balayında çok yorulacak birşey istemiyoruz.zaten aşırı yorgun bir durumda olacağım için biraz dinlenmeyede ihtiyacım olacak..Belekten de yavaş yavaş vazgeçiyorum sanırım

3. Sanırım ben sana biraz yardımcı olabilirim :)
    Biz 3 yaz üst üste Bodruma gitmiştim Balayımız dahil. Şimdi Bodrum deyince diyorsun ki çok kalabalık çok cıstak cıstak ama Voyage Bodrum'u tercih ederseniz hem Adult Otel olduğundan çocuk yok hem Bodrum merkeze çok yakın (ki biz küçük motorlu kayıklarla limana gidiyorduk çok değişik ve eğlenceli bir yolculuk oluyor ve Bodrum marina da bırakıyor seni.) Yemekten sonra gezip dolaşmak istersen yukarıdaki seçenek tabi ama otelde kalmak istersen evet çok fazla alternatifin yok ama otelin bulunduğu koy tam Bodrum kalesinin karşısında ki Bardakçı koyudur, zaten çok fazla otel yoktur sakindir ve denizi inanılmaz temizdir. İyi yüzme biliyorsanız sorun yok çünkü otelin önündeki yüzer iskeleden girmeniz gerekiyor ama ben illa kumdan giricem dersen otelin yanındaki diğer otellerde (Salmakis gibi) kumdan da denize girebilirsin.

Benim için hayatımın en güzel tatiliydi diyebileceğim bir yerdi Voyage Bodrum... Geçen sene oteli de yenilediler ve eminim daha da güzel olmuştur. Blogumda otelle ilgili bir kaç yazı bulabilirsin...

Daha fazlası için de denizinyildiz@gmail.com a mail atabilirsin. Elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım...

Kolay Gelsiiin :)

1. biz tüm Voyagelara baktık en çok içime sinen Voyage belek oldu ama açıkcası karar veremiyorum.bodrumu hiç düşünmedik ben istemiyorum aşırı kalabalığı şimdilik...Antalya taraflarında önerebileceğin bir yer var mı cnm?

2. Antalya da Kremlin de kalmıştım ama sezon dışıydı bu yüzden rahattım. Düğünün ne zaman olacak hatırlayamadım ama yazın olacaksa Antalya çok çok sıcak olacaktır canım bunu da göz ardı etme bence. Ama mevsim dışına denk gelicekse o zaman Antalya en iyi tercih olucaktır. Kolay gelsin işiniz zor valla...

4. Gerçekten sürekli karar vermen gerekiyor:)
    Biz Marmaris'e gitmiştik, askeri tesiste kaldık, o yüzden mekan konusunu bilemeyeceğim; ama marmaris çevresini çok güzel gezdik, arabamızla günübirlik Fethiye'ye de gittik. Ordan Bodrum'a geçebilirsin aslında..
    O çevrede gezecek yer çok:)

Dilerim her şey gönlünce olur:)

5. ben de Antalya'da geçirdim ama ;
    Marmaris çevresi gezmek için ideal ;) sıkılmazsınız :)

6. Bunlar tatlı telaşlar.Senin için hayırlısı ne ise o olsun,sevgiler..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...