24 Aralık 2012 Pazartesi

Çakallarla Dans 1-2


Çakallarla Dans2 nin vizyona girdiğini görünce dedim ki ben bunun birincisini izlemedim yahu!
Hemen netten izledim ve ikincisine gitmeye hazırdım artık:)
Ben Şevket Çoruh severlerdenim ve bu yüzden geçte olsa izlemiş olmak iyi oldu.
Birincisini daha çok sevdiğimi belirtip ikincisini de beğendiğimi söylemek istiyorum:)
Öyle ciddi dersler almayı falan beklememek gerek bu tip filmlerden ki gidenlerinde böyle bir amaçla gitmediğini zaten biliyorum.Kafa dağıtmak ve eğlenmek için gittik biz tam da amacına uydu film.

Birbirinden farklı özellikleri olan dört kafadar,tipler güzel ve  de komikler:)
Çakal olduklarını düşünen bu dört kafadar kolay yoldan para sahibi olalım derken daha büyük çakalların gazabına uğrarlar ve bizleride güldürürler.
1.filmin sonunda hapse düşen kankaların 2.filminde hapishanede tıbbi bir deney için kobay olarak kullanılmalarıyla başlayan olaylar konu alınıyor..
*Filmdeki "Golleri atıcaz gari" şarkısına ve "Hastayız Dede" olayını pek sevdim ben!

*En kısa zamanda Hobbiti izlemek istiyorummmmmm!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...