19 Eylül 2012 Çarşamba

Mim-16

biricitte görüp bende yapıcam bu mimi dedim:) ve başlıyorum.

Favori rengin?

mavi,mor,yeşil..
Favori hayvan? 
balık
Favori sayı? 
hep 7derdim ben buna.ama hayatımda önemli gelişmeler mutlaka bir 8 de oluyor.artık 8 mi desem:)
Favori içecek
zararlı da olsa kola..onun yerini tutmaz birşey.ve annemin yapımı limonata.
Facebook mu Twitter mı?
her daim facebook.onun yeri eskidir.özeldir:)
Tutkunuz?
kitap almak,okumak:) öyle kıyafet tutkum yok pek.biraz ayakkabı ve çanta.
Hediye almak mı, vermek mi?
ikiside.birisine alınca beğendiğini hissetmek,ve birinden hediye alınca kendini özel hiseetmek...çok güzel şeyler bunlar..
Favori gün? 
eğer nöbetçi değilsem cumartesi.
Favori çiçek? 
lilyum,karanfil

yaptı mı bilmiyorum ama fıstıklıtombi ye gitsin bu mim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...