7 Eylül 2012 Cuma

Kitap Kulem


Biliyorum çok geç kaldım kitap kulem için..
Ama ancak fotolayabildim malum makinem bozuk..
Etkinlik içinde Euphoric bloguna teşekkürler;)Bu etkinliğe katıların hepsine onun blogundan ulaşabilirsiniz.


                                                                   Ve işte kulem:)

Yukarıdan aşağıya;

Heykeltıraş  -  Minette Watters
Hac - Paulo Coelho
Deniz -  John-Banville
Kuş Günlüğü - Paul Auster
Güz Sancısı - Peride Celal
Şiirin Kızkardeşi Öykü - Buket Uzuner
Söylenmemiş Şarkılar - Canan Tan
Sil Baştan - Ken Grimwood
Babilde Ölüm İstanbulda Aşk - İskender Pala
Kehribardaki Yusufçuk - Diana Gabaldon
Sadece Seninim - Susan Andersen
Kanlı Tutku - Osman Aysu
Neşter Müziği - David Carnoy
Onlar - Adam Blake
Sistem-Karl Olsberg
Sonsuza Kadar - Susanna Tamarro
Geceyle Gelen  - Cristina Comencini

Benim okunacak kitaplarım sadece bunlar değil.
Epey okunacak kitabım var ama bunlar öncelik vermeyi düşündüklerim..
Ve 10 taneside Can yayınları indiriminden aldıklarım.

Bol okumalı günler;)

12 yorum:

  1. Sil Baştan harika bir kitaptı . Bence okumaya bu kitaptan başla canım :)

    Keyifli okumalar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elimdeki kitap bitince neden olmasın,teşekkürler;)

      Sil
  2. çok güzel bir kule olmuş benimde okumak istediğim kitaplar var içinde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler,daha bir sürü var nasıl biter kuleler bilmiyorum..

      Sil
  3. Babilde Ölüm İstanbulda Aşk pek de on numara bir kitap değil. Kulenin derinliklerine saklayabilirsin onu =D
    Diğerleri için kolay gelsin ^^'

    YanıtlaSil
  4. Galiba can yayınlarının indirimi sizin içinmiş :) ben 3 tane alabildim. beğenemiyorum ki alayım. Ne anormalim ya :) keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok incelemeden aldım bende açıkcası.yorumlarımda da belirttim.indirimi görünce kaptırmışım kendimi aslında can yayınlarınıda pek sevmezdim ama böyle oldu işte:)

      Sil
  5. hepimiz aynıyız demekki
    yüzlerce bekleyen var :)) hepsini birleştirsek kuleyi bırak çin seddi yapıcaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yapmaz mıyız.neler yapılır neler..çok okumak lazım çokkkk...

      Sil
  6. sil bastanı okudun mu bu kıtapta cok ılgımı cekıo,yenı gordum kulenı canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu kitapların hepsi şu an okunacaklar listem canım,hiçbirin okumadım ama ilk okuyacaklarımın arasında..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...