2 Mayıs 2012 Çarşamba

mim-8

sevgili delikitap beni mimlemişti bikaç gün önce...unutmadım ancak fırsat bulabildim.
Cevaplıyorum hemen:)


1.Evlilik bir mecburiyet midir?
Aslında eskiden asla diye cevap verirdim ama zamanla bazı şeyleri göre göre değişti...
Belki tepki toplarım bilmiyorum ama bir yerden sonra(çok erkende olmamalı) mecburiyet gibi. Gençken yalnız ayaklarının üstünde durmak,başının çaresine bakmak kolay.Ama yaşlandığı dönemde insanın yanında eşten öte bir hayat "arkadaşı" gerek..buda bizim toplulumuz ve dinimizde evlenmekten geçiyor.Aynı şekilde çocuk sahibi olmakta..
Belki böyle bir ortamda büyüdüm.Annem ile babamın son ve geç olan çocuğu olduğum için onlardaki o samimi arkadaşlık,dostluk öyle içten(di) ki..İnsan işte bunu yakalamalı yaşamında dedirtiyor..Ben bu açıdan baktığım için evliliğe olmalı gözüyle bakıyorum.
Bu demek değil ki herkes mutlaka evlenmeli,sevse de sevmese de .tanıdığı,sevdiği biriyle bir dönemden sonra evlenmek gerek...şükür bende böyle mecburi bir evlilik yapmıyorum.kimsede yapmasın ama yalnızlık Allah a mahsus...(ay yazdıklarımı okudum da evlenme meraklısı gibi olmuşum:)


2.peki  ya beyfendiler?
ay evlenip başına iş alan bayanlar.annelerinin evinde huzurlu,mutlu hayat süren bayanlar evlenip ekstra ev işleri,iş hayatı,çocuk vs. yükleri de sırtına alıyorlar.erkeklerde ekmek elden misali daha huzurlu düzenli hayata geçiyorlar.bu nedenlerle beyfendiler için birşey demek istemiyorum:)




teşekkür ederim sevgili delikitap.
ve bende Pontinin takıları,Kitap cumhuriyetim ve yangelyatüniversitesi nin mimliyorum.
ve de abı hayat arkadaşımızı ekliyorum mime;)

1 yorum:

  1. tatlı bir mim olmuş ya ....
    Evlilik zor konu gerçekten ama güzel açıklamışsın ....
    ben de katılmak istiyorum biri beni mimlesin :(

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...