22 Mayıs 2012 Salı

mim-12

sevgili Diloş unutmamış benide mimlemiş.banada cevaplamak düşüyor:)
yalnız ben bu mimi ilk okuduğumda bunu yapan arkadaş,nişanlıya,eşe,sevgiliye yani partnerimize sorulacak sorular olarak hazırlamıştı diye hatırlıyorum.yanlışım varsa düzeltin sonradan baktım herkes kendi cevaplamış.bende cevaplarımı kendim veriyorum:)
zaten sorulara bakıncada başkasına yöneltilecek cinsten...ama hiççç önemli değil ben kendimde cevaplarım:)

1.Blog deyince aklına ne geliyor?
İçimden gelenler yazdığım,birilerininde benim duygularıma ortak olduğu paylaşımlar geliyor.kısa sürede aşırı bağımlısı oldum blog dünyasının..geç dahil oldum ama geç olsun güç olmasın:)

2.Sence bloglarda en çok neler paylaşılıyor?
Kişinin izlediği bloglara göre değişiyor bu.genelde bikaç tane hariç moda blogu takip etmesem de en çok bu alanda blog var sanırım. ben daha çok kitap ve evlilik süreçlerini paylaşan arkadaşları takipteyim..

3.Paylaşımda bir sınır olmalı mı?
Bence başka birine hakaret tarzı birşey olmadığı sürece sınıra gerek yok.Nihayetinde herkesin kendi sayfası,kendi dünyası istediğini yazmakta özgür.

4.Sence neyi paylaşırsa bir insan aşırıya kaçmış olur?
Herkes istediğini yazar,beğenen okur,rahatsız olan izlemekten vazgeçer.Başkasına karışmak bana düşmez.

5.Blog yazsaydın ismi ne olurdu ve hangi konularda yazardın?
Burada yazıyorum şu an:)

6.Benim blog yazarlığım hakkında ne düşünüyorsun?
Severek takibindeyim. Sıcak,doğal buluyorum blogunu.özellikle headerını çokkk seviyorum;)

7.Blogumu takip ediyor musun?
Etmem mi:)

8.Bloguma 10 üzerinden kaç verirsin?Gelecek için bana tavsiyelerin nelerdir?
Tabi ki 10:) ve hep böyle kal:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...