20 Mayıs 2012 Pazar

Güzel bir cumartesi geçti..

dün güzel bir cumartesiydi..
öncelikle bir arkadaşımın nikahına gittim ,
oradan da nişanlıyla taksime.
taksimde nostalji yaptık..daha arkadaş olduğumuz dönemde beraber gittiğimiz şampiyon kokoreçe gittik:)

bol bol yürüdük..

istiklalden sırasıyla galata,karaköy,galata köprüsü,eminönü ve sirkeciye..
en sevdiğim semtlerde dolaşmak çok iyi geldi bana.
ve  unutmadan eminönünden biber ve domates fidesi aldım her yıl olduğu gibi:)
balkonda saksılarda yetiştirmek çok eğlenceli..
helede dalında domatesin oluşumunu takip etmek gün gün..
neyse başka bir postta belki onlarıda fotolarım..
şimdilik bu kadar;)
fotolar pek iyi değil ama çekmeden duramadım..
 
                                                                                kokoreçi pek severiz biz
  
    
                                                      taksimde her daim bulabilirsiniz sokak müziği yapanları..




 bende birgün burada balık tutacağım ,çok hevesliyim:)
sevgiler:)

9 yorum:

  1. biz de her haftada bir yapıyoruz böyle canım, şampiyon kokoreç olmasa da... Galata'nın altına gece 11'den sonra gidince çok güzel çalıp-söyleyen insanlar oluyor, öneririm =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizde sık sık yaparız epeydir şampiyona gitmemiştik oda iyi oldu:)
      önerinide mutlaka dikkate alıcam;)

      Sil
  2. Of be kokoreç gördüm için gitti.Bulunduğum yerde yok.Kokoreç yemeyeli 1 sene oldu.Bu gidişle kokoreç yerine kafayı yiyeceğim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gönderilecek birşey olsa gönderiyim dicem ama:(

      Sil
  3. ben de her sene heves edip hiç bulaşmıyorum bir şeyler eip biçmeye :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ekmek,biçmek güzel seviyorum ben.çok anlamasamda annemle beraber yapıyoruz birşeyler balkonumuzda:)

      Sil
  4. mimin var bende tatlım
    http://dilosunkayfesi.blogspot.com/2012/05/sobe-11.html

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...