17 Kasım 2016 Perşembe

Tüyap İstanbul Kitap Fuarı 2016


Dün fuara gitmiş bulunuyorum. Hemen postu gireyim ki belki gidecek birilerine fikir olur dedim :)

Her yıl bir sürü eleştiri alsa da ben gitmeden duramıyorum. Tüm yıl fuar zamanını iple çekiyorum. Yıllardır gelenek gibi birşey oldu benim için. Geçen yıl hamileliğimin son zamanları olduğundan gidemedim. Çok içimde kalmıştı ve kısmet olursa oğlumla gitmeyi çok istiyordum. 

Fuarda yine büyük indirimler yoktu. Hatta bazı kitapları kitap sitelerinden indirim vs. takip ederek çok daha ucuza alabilirsiniz. Geçen yıllarda 5,10 tl gibi seçenekleri daha fazla bulmuştum. Bu yıl yok denecek kadar azdı ve olanlarda pek ilgimi çekecek cinsten değildi. Yani genelde %20 en fazla %30 indirim oranları mevcut. Yine de bu gitmeme engel değil benim açımdan. 

Çocukluğumun yazarı Muzaffer İzgü Yağız için masal kitabını imzaladı. İleride hoş bir anı olacak. Yağız pek farkında olmasa da ilk fuar deneyiminden imzalı kitabı olmuş oldu:)

 

Bu yıl hafta içi öğleden sonra gittik. Biraz geç kaldığımız için eşime söylensem de gidince bilinçsizce iyi birşey yaptığımızı farkettim. Önceki yıllarda hafta içi gittiğim günlerde ilkokul çocukları ile dolu oluyordu ve inanılmaz bir gürültü oluyordu. Bu sefer onların dağılmalarından sonraya denk geldik. Bebekli olarak hayli iyi oldu.

Aldığım tüm kitaplar. Soldakiler Yağız'a sağdakiler benim ;)

Okuyucularına gerekli değeri veren sevgili Yitik Ülke Yayınevinden aldığım ve hediye ettikleri kitaplar. En çok bu stantta vakit geçirdim. Anne-çocuk kitapları olduğunu ise daha yeni öğrendim.  Tabi en güzel detaylardan biri de her alışverişe yıllardır verdikleri ağaç tohumları. Çizgilerini hiç bozamamalarını, hep böyle duyarlı olmalarını diliyorum. 

*Nilgün Şimşek 2.kitabını çıkarmış  Siyah Sardunyaları beğendiğimden 2. Kitabını da aldım. Bakalım bu seferki kitap nasıl?
 

 
Bir biyolog olarak merak ettiğim kitapları da aldım fuar sayesinde. 
Lûgat 365i çok istiyordum ve artık benim bebeğim:) %30 indirimle almış oldum. 
 

Bunları da tanesi 1 tl den aldım. Önce yiğenim okusun sonra Yağız'ı bekleyecek bu kitaplar. 

Çok detaylı inceleyemedim ama 2 tl ye bu kitapçıkları aldım. Şöyle göz gezdirdiğimde çok hoşuma gitti. Önce ben sonra çocuklar okuyacak :)

Fuara giriş 5 tl. Otopark mevcut. Kullanmak isteyenlere 10 tl. Yiyecek,içecek için seçenekler hem fuar alanı içerisinde hem de etraftaki mekanlarda mevcut. Son gün 20Kasım. Eğer ki kitaplarla dolu bir havayı solumak istiyorsanız kaçırmayın derim. Ben herşeye rağmen yine seneye bu fuarı bekliyor olacağım. 

 

 


 

4 yorum:

  1. oğlunuz ne kadar tatlı Maşallah. =) Fuara öğrenciler varken gitmek çok zor oluyor gerçekten, saati iyi denk getirmişsiniz. Aldığınız kitaplar çok güzel duruyor, özellikle Hayvanlardan Tanrılara Sapiens'i çok merak ediyorum. Keyifli okumalar, sevgiler. =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yorum için. Saat iyi denk geldi evet. Sapiensi bende merak ediyorum epey. Çabucak sıra ona gelsin diye bekliyorum
      Sevgiler ;)

      Sil
  2. harika şeyler almışsınız...ayrıca çok da güzel görünüyor foto.montlarımız aynıymış :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Bir an önce okumak için sabırsızlanıyorum :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...