9 Kasım 2016 Çarşamba

Maskeli Kedi-Bengüsu Özcan


Son zamanlarda şu yazımda bahsettiğim Blogger buluşmasında hediye edilen kitaplardan okuyorum. Maskeli Kedi'de Pena Yayınlarının bize hediye ettiği bir kitaptı. Doğruyu söylemek gerekirse kitap pek ilgimi çekmemişti. Elimdeki kitap bitip ne okusam diye düşünürken arka kapak yazısı dikkatimi çekti. Şöyle ki;


"Eylül, hayata tek başına meydan okuyan genç, güzel, bir o kadar da yetenekli bir oyuncu. Farkında olmadan onunla tanışmış olabilirsiniz, bir arkadaş yemeğinde onunla oturup çene çalmış olmanız mümkün, hatta hayal meyal hatırladığınız uzak bir akrabanız dahi olabilir. Çünkü onun sahnesi başka insanların hayatları, büründüğü karakterlerse gerçeğinden asla ayırt edemeyeceğiniz maskeler. Onun izini sürmeye çalışırsanız açıkçası biraz zorlanırsınız çünkü öyle tedbirli ki insanların sırları açığa çıkmasın diye kendi hayatını bir kalede yalnızlığa mahkum etti. Ta ki tesadüfen yoldan geçen birileri onun ıssız kalesini bulup maskelerin ardındaki Eylül’ü sıcak gün ışığına çıkarana dek..."

Bu yazı ilgimi çekince kitabı biraz araştırdım ve yazarının üniversite öğrencisi ve çok genç olduğunu(20) gördüm. Merakım daha da arttı nedense..

Konusu hayli ilginç geldi bana. Kahramanımız Eylül kendine "profesyonel kandırıkçı" diyor. Kendisini parayla tutup ister sevgiliniz,ister asistanınız olarak tanıtabilirsiniz. Bu iş tabi ki hiç kolay değil. Kimseyle karşılaşmayıp , kimliği ortaya çıkmasın diye kendine yalnız bir dünya kurmak zorunda. 

Kitabı epey hızlı okudum. Beklentimin çok üstünde çıktı. Kısacası ben sevdim. Bir,iki kısmı hariç kurguyu da çok başarılı buldum. Keyifle okunacak bir kitap. 

2 yorum:

  1. Kitabı okunacak kitaplar listeme ekledim.Paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım okuduğunuzda keyif alırsınız. Bende yorum için teşekkür ederim;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...