26 Ocak 2015 Pazartesi

%100 Tam Buğday Ada Ekmeği&Alishiro






Sonunda bende Bozcaada'dan gelen Ada Ekmeğime kavuştum!

2014! şubat ayında siparişimi vermiş ve uslu uslu beklemeye koyulmuştum bu güzellikleri...
Siparişi gelenlerin fotolarını görünce de sabır deyip beklemeye devam ettim.

Epey zaman geçti ne ses ne seda çıkmayınca Ali Beye mail attım.
O da sağ olsun gözden kaçmış olabileceğini belirtti ama yine benim ekmekler gelmedi:)

Ben son bir umut yeniden mail atınca gayet ilgili bir şekilde göndereceklerini söylediler ve fotoğraflardan da anlaşılacağı üzere 2 gün içinde ekmeklerime kavuştum.

Benim siparişlerim tam buğday ve cevizli tam buğdaydı.
Ekşi mayalı ekmek zaten seven ve tüketen biriyim.Bulduğum köy pazarlarından,gittiğim yerlerden mutlaka alırım.

Ada ekmeği; %100 tam buğday unu ya da %100 çavdardan,uzun fermantasyon işlemine tabii tutularak,ekşi maya ile yapılıyor.Merak edenlere sosyal medya hesaplarından fotoları takip etmesini öneririm.Zira Ali bey işine öyle aşık ,öyle bir ekmeği ile konuşarak yazıyor ki insan merak ediyor bu sanat eserlerini:)

Benim en sevdiğim özelliği ise kalın kabuklu ve mis kokusu oldu.Epey bir kokladım:)

Uzun bir zaman diliminde  yapıldığından ve de seri üretim olmadığından siparişler öyle pat diye gelmiyor.
Takip ettiğim kadarı ile genelde 3-4 hafta içinde ulaşıyor siparişler.(ben istisnai vakayım^-^)


Sosyal medyada Ada Ekmeği&Alishiro adresleri:

İNSTAGRAM
FACEBOOK
BLOG

NOT:Ücret, ekmekler size ulaşmadan alınmıyor.

2 yorum:

  1. Yok yok hiç istisnai vaka değilsiniz ben temmuzda vermistim siparişi aralık sonunda geldi😳

    YanıtlaSil
  2. ekmekler fena lezzetli gözüküyor afiyet olsun :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...