22 Mayıs 2013 Çarşamba

Onlar-Adam Blake



Geçen seneki Can Yayınları indiriminden alıp ancak okumaya fırsat bulabildiğim bir kitap ONLAR...
Bu yıl indirimlerde var mı bilmiyorum,benim gittiğim D&Rlarda göremedim...

Onlar,Adam Blake kod adlı yazarın gerilim türündeki kitabı.Yazarın ismi açıkça belirtilmemiş..

Üç tarihçinin ölümü,karısını ve çocuklarını arayan bir baba,bir dedektif,eski elyazmaları hikayede birleşiyor..
Hz.İsa ve Hristiyanlıkla ilgili ilginç bilgileri de içeriyor kitap..Aşırı boğmadan geçilmiş bu kısım ben beğendim.

Sonlara doğru 13 yıl ailesinin izini süren babanın(Tillman) sırrı ortaya çıkıyor ki hikayede en merak ettiğim kısım buydu tabi ki:)

Ben çok sevdim açıkçası.Biraz yavaş gitti başları ama sonlarda gayet akıcıydı...Hatta son 200ü aşırı hızlı okudum:) Tavsiye ederim.

Vikitap puanım: 9




4 yorum:

  1. Bu kitabı D&R kampanyasında bulamayınca çok üzülmüştüm,şimdi daha bir üzüldüm :)
    Keyifli okumalar:)

    YanıtlaSil
  2. Ben de beğenmiştim bu kitabı. İndirime düşünce de şaşırmıştım rağbet görmedi, beğenilmedi herhalde diye. Neyse ki yalnız değilmişim. :)

    YanıtlaSil
  3. Ben çok fazla beklenti içindeydim bu kitabı alırken.Açıkcası hayal kırıklığına uğradım.

    YanıtlaSil

  4. bende bir dokunayım D&R gittiğimde..
    :))))

    aslında biraz gezmek iyi geliyor, ama arada elimde kitap olunca etrafımdaki güzellikler kaçmasın diyorum :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...