2 Ekim 2012 Salı

Tiyatro sezonu açıldı

Benim gibi tiyatroseverlerin sevdiği aydır ekim.Tiyatrolar yeni sezon için perdelerini açar..

Ben fırsat buldukça gidip izlemeye çalışıyorum. Hem biletler açısından uygun geliyor hem de zaten ayıla bayıla katıldığım bir aktivite olduğundan koşa koşa gidiyorum:)

Bu yılki oyunlara ve ekim programı için sitelerine göz atın derim;

       Devlet Tiyatroları için tık tık 
               Şehir Tiyatroları için tık tık

                                         şimdiden keyifli izlemeler!!!
resim alıntıdır.

6 yorum:

  1. Bu ay için 3 oyuna bilet aldım. Sabırsızlıkla bekliyorum tarihlerini. Tiyatronun tadı ayrı :)

    YanıtlaSil
  2. Evet yaşasın!
    Ama 2 senedir ilet bulamadığım "bir delinin hatıra defteri"ni gidip en uzak sahneye koymuşlar, alt dudağımı sarkıtıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende artık lüküs hayatı izlemek istiyordum ama üsküdar sahnesinde:( nasıl
      izlicem bilmiyorum:(

      Sil
  3. ben pek severim tiyatro. Bu şehre taşınana kadar hayatımda yoktu aslında. Ama son iki yıldır hayatımda. İyiki de öyle. Ha hakkını verdiğimi sanmıyorum. Yine de bir tiyatro izleyicisi olmaktan memnunum =)

    İyi bir sezon olsun!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepimiz için hayırlı olsun bu sezon,gidip izlemek gerek.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...