18 Ekim 2012 Perşembe

kısa kısa..


-bu ara ben okul-iş-ev,nişanlı dörtlemesinde koşturuyorum,herbirine zaman ayırmak gerek zira hiçbiri geçiştirebileceğim birşey değil:) bu nedenle çok yorulsam da gıkımı çıkartmamam gerek..

-matematik ve fizikten nefret ederdim ,yıllar geçse de gördüm ki nefretim hala devam etmekteymiş.

-lizbona gece treni kitabını okuyan var mı aranızda? nette bakınıyorum da ne kadar beğeneni var.. zorlaya zorlaya 130. sayfasına geldim ben.son zamanlarda bir kitabı okurken hiç bu kadar zorlanmamıştım.inşallah devamı iyidir.pes etmicem bitiricem.

-bloglar mahallesinde sevgili supercellma bloglar mahallesinin pazar ziyaretini bana yapmış.işte buyurun yazısı tık tık.. ben çok beğendim yazıyı.bayıldım hatta.

-bayram sonrası vizeler başlıyor,hayali bile daral getiriyor..çok çalışmam gerek çok...

-ve bitirirken adıma yakışır bir son;




haydi kalın sağlıcakla!


resim alıntıdır.

4 yorum:

  1. matematik ve fizik.. adını duyduğumda örkk dedim. Sana bol enerjili günler diliyorum zira en çok ihtiyacın olan şey :)

    umut varsa yaşam da vardır :)
    öptüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende aynı senin gibiyim,örk ve bdiğer bütün buna benzer kelimeleri sarfediyorum ama elim mahkum bi şekilde geçeceğim bu dersleri:(

      Sil
  2. bir fizik eğitimcisi olarak başlangıç cümlene çok üzüldüm.
    ama güzel bitirmişsin.
    ben de o halde fiziğin nefret edilecek birşey olmadığını sana gösterecek fizik öğretmenleri ile karşılaşmanı umut ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin fizikçi olman bile gülümsetti beni şimdiden:) inş halledebilirim fiziği..çünkü hiç anlamıyorum:( ama bence de bu hocalardan kaynaklanıyor.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...