29 Haziran 2012 Cuma

mim-14

Sevgili Narçelen beni mimlemişti, unutmadım ama fırsat bulupta cevaplayamamıştım.

Sorumuz TAKINTI ların var mı?

Valla şimdi nereden başlasam ki..

daha öncede  bahsetmiştim okuduğum kitapların benim olmasını isterim.
sabah gazeteyi ilk okuyan olmak,
merdivenleri çıkarken  eğer birine sağ ayağımla başladıysam diğerine sol ayağımla başlamak,
yürüdüğüm zeminde kare taşlar varsa ya hiç çizgiye basmadan yürümek ya da sadece çizgiden çizgiye basmak
yumurtanın beyazını yemem,bu konuda çok takıntılıyım.omlet yiyebiliyorum sadece oda çok çırpılacak ve hiç beyazı gözükmeyecek.

ilk aklıma gelenler bunlar.çok düşündüm başkada bulamadım:)


2 yorum:

  1. Ben de yumurtanın beyazını yemem, yumurtalı ekmek çok severim mesela ama o beyazlar iyice pişmemişse yiyemem :)

    YanıtlaSil
  2. takıntısız olmazz :)))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...