19 Haziran 2012 Salı

mim-13

BUGÜN NELER ÖĞRENDİN?

ay tamda gününde mimlemiş beni biricitim:)
ben bugün ;
*işi çok fazla önemsediğimi,bu yüzden kendimi hem fiziksel,hem ruhsal olarak çok yorduğumu
*hoş,çıkarsız sohbetlerin hala daha(!) edilebileceğini ancak iş hayatında bunu yakalamanın zor olduğunu,
*sanal alem ya da gerçekte farketmez birileriyle konuşmanın,aynı duyguyu yakalamanın güzel birşey olduğunu
*minibüste hıçkıra hıçkıra ağlamaktan pekte birşey çıkmayacağını,sanıldığı gibi insanların cins cins bakmayacağını
*benim çok ciddiye aldığım şeylerin bazılarının hayatında hiç yer etmediğini.

öğrendim.

aslında bilmiyor değildim bunları tabi ki ama bugün bi kez daha anladım.bi kez daha tecrübeyle sabitlendiler.
bende böylece bu mim sayesinde çaktırmadan içimi dökmüş oldum.
oh be!

iyi geceler herkese;)

2 yorum:

  1. elıne sağlık canım:)
    iş hayatında gercekten dost yok bu da bı gercek.
    aynı duyguları hıssetmek bazen gercek dunyada bazende sanal dunya (sanal dunya dedığımız de aslında gercek ınsanlar değıl mı) guzel bı duygu..
    sevgıler maviumut:)
    ama ağlamana uzuldum bu arada,bazen mınıbustede olsa ağlamak rahatlatır sanırım kımsede bakmazda,bı daha ağlama uzulme..

    YanıtlaSil
  2. Sanal alem diyip geçmemeli , daha çıkarsız bir yer burası dolayısiyle daha samimi bence tabi...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...