10 Mayıs 2016 Salı

En İyi Erkek Giyotin'de Can Versin-Nesrin Göçtürk Kaya


Kaç yıl oldu bilmiyorum bu kitabı alalı. Set halinde aldığım bir sürü kitabın arasındaydı ve epeydir okunmayı bekliyordu. Kısmet bu zamanaymış dedim ve aldım elime. 

Ben kitabı roman zannediyordum ama meğer beş öyküden oluşuyormuş.Sanırım bunda 231 sayfalık kitaptaki ilk öykünün yaklaşık 140 sayfa sürmesinin payı var. 

İlk öykü gerçekten güzeldi. Doğu ve Güneydoğu'daki töre illetinden,kadınların bu yolda ne zulümlere maruz kaldığından bahsediyor. Kesik kesik bilsekte bir arada okuyunca çok hüzünlüydü. Bir kadın olarak ağladım çoğu kez. 

Diğer öykülerde yine kadın üzerinden İlerliyor denilebilir. 
Hızlı okunan,basit bir kitaptı belki ama beni hayli etkiledi diyebilirim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...