23 Şubat 2016 Salı

Yağız Bebek doğdu..



26.01.2016 tarihinde dünyaya geldi oğlumuz Yağız...

Tabi ki ilk günlerin koşturması ile buraya hemen yazamadım hayatımın en özel anını. Ancak geç olsun güç olmasın tabi ki kayıtlara geçsin Yağız bebeğimiz:)

Öylesine değişik,öylesine tarif edilemez bir duygu hali ki bu asla tam tanımı olamaz. Sadece mutluluk değil aynı zamanda şaşkınlık, korku, telaş, heyecan, endişe hepsini doruklarda yaşıyor insan. Bana annelik nasıl dediklerinde hep ilk cevabım şaşkınlık oldu. Çünkü gerçekten de öyle. Şaşkınım. Anne oldum. Korkuyorum. Başarabilecek miyim? Hayırlı,ahlaklı,insansever bir evlat yetiştirebilecek miyim? Tüm bu sorular kafamda uçuşuyor. 

Ama çok çok güzel birşey bu. Uyusun diye bekleyip,uyuyunca da özlüyorum onu. Böyle değişik birşey işte tarif edilemeyen,insanı saçmalatan:)

Allah ım bana da nasip etti. İsteyen herkese de nasip etsin inşallah. 










17 yorum:

  1. Hayırlı olsun. Rabbim sağlıklı, huzurlu bir ömür nasip eylesin.

    YanıtlaSil
  2. Canım tebrik ederim. Allah analı babalı büyütsün, sağlıklı mutlu kötülüklerden uzak uzun bir ömrü olsun Yağız'ın :)

    YanıtlaSil
  3. aaaa ne güzel, ne mucizevi bir duygudur o
    Analı babalı büyütsün inşallah
    kocaman bir maşallah...

    YanıtlaSil
  4. Allah analı babalı büyütsün.Tebrik ederim ailesine uğur getirsin :)

    YanıtlaSil
  5. hayırlı olsun...ömrü uzun şansı bol olsun inşallah...

    YanıtlaSil
  6. Sağlıkla, analı babalı büyüsün minik adam. Her ne kadar zor bir dönem olsa da keyfini çıkarmayı, uzun uzun koklamayı unutmayın, çabuk büyüyorlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koklama kısmını herkes söylüyor. Her fırsatı değerlendiriyorum bende. Çok teşekkür ederim;)

      Sil
  7. bu sıralar ben de istemeye başladım. eşime "minik ayaklarımız olsun mu?" diyordum. foto tuz biber ekti.
    nasıl güzel olmalı o minik ayakları öpmek.
    sağlıkla, sıhhatle büyüsün inşallah.
    ve inşallah Allahım bize de nasip etsin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah ım nasip etsin inşallah. Rabbim isteyen herkese versin hayırlısı ile. Çok teşekkür ederim Canım

      Sil
  8. Sağlıkla,sıhhatle,mutlulukla büyütün.Çok tebrik ederim.Ömrü uzun,şansı bol olsun.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...