29 Kasım 2014 Cumartesi

Unutursam Fısılda




Çok yorgun olmama rağmen ne zamandır gitmek istediğim bu filme dün bir başıma gittim.
Tek kişilik keyif arada lazım:)
Aldım mısırımı,kolamı kuruldum sinemanın rahat koltuğuna..

Bir kere filmi Çağan Irmak yapınca insan merak ediyor.
Bu sefer konusu nedir?Ağlatacak mı yine? vs.vs....

Çok öncelerde de yazdığım gibi Çağan Irmak filmlerini kesin ağlarım ben gözüyle izlemeye başladım.
Bunu kırmak için çabalıyorum ama yok izlerken aklım hep ağlamada...

Baştan söyleyeyim bu filmde ben ağlamadım.
Bir-iki yerde ciddi gözlerim doldu ama...

Film, birbirine zıt iki kız kardeşin aynı çocuktan hoşlanmasıyla başlıyor.
Ailemizin bir kızı örgü ören, duygusal bir hemşire.
Diğeri ise müziğe gönül vermiş,uçarı liseli kız kardeş.
İkisinin arasında küçüklükten beri süregelen sürtüşmeler 40 yıl sonra yüzleşmelerinde de devam etmekte.

Filmde bol bol şarkı var.
Bu şarkıların bestesini de Kenan Doğulu yapmış filme özel olarak..
Hepsi de güzeldi.

Mehmet Günsur her zamanki gibi hakkını vermiş rolünün.
Ne oynasa yakışıyor bu adama bence.
Ayrıca Işıl Yücesoy'un oyunculuğuna bayıldım.
Birde onun gençliğini oynayan oyuncuyu nasıl da benzetmişler.Bu kadar olur yani.
ALINTIDIR

Genel olarak beklentimin altında bir film oldu.
Sanırım bunda  fazla beklentili olmam etken.
Yoksa sıkılmadan,aralarda merakta ettiren bir filmdi.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...