18 Şubat 2014 Salı

Eyvah Eyvah- 3



Birinci ve ikincisini bayılarak izlediğimiz Eyvah Eyvah serisinin 3.filmine nihayet gidebildik eşimle...
Bu ara hangi filmi istediysem uzun süren final ve bütünlemeler sebebiyle gidemedim ve de filmler vizyondan kalktılar...(bkz. Hobbit ve Ateşi Yakalamak) Bu nedenle Ata'yı vizyonda yakalamak için zorlayarakta olsa gittik filme...

Demet Akbağ ve Ata Demirer'li hikaye kaldığı yerden devam ediyor.Tabi ki ilki kadar olmasa da aşırı güldüm...Çok beğendim..Son zamanlarda aşırı koşturma sonucu kafam çok dolu ve de yorgundum...Filme de yorgun gittim ancak filmden çıktığımda nedense bana bir rahatlama bir canlılık geldi...Çok doğru bir zamanda gitmişim gülmek terapi oldu bana..

İzlediğim röportaja göre bu serinin son filmi imiş.Artık farklı yörelerden seriler yapmayı düşünüyorum gibi bir açıklama yaptı Ata Demirer....Bunun gibi güzel olurlar muhtemelen ama Demet Akbağ olmazsa bu kadar sever miyim bilemiyorum.Demet Akbağ'ı pek seviyorum ben ya!

1 yorum:

  1. Daha gitmek kismet olmadı ama en kisa zamanda gidicem bende
    demet Akbağin oyunculugunu bende çok beğeniyorum cok kaliteli bi sanatçı gercekten...
    sevgiler...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...