8 Ağustos 2013 Perşembe

Esse'de Bayram indirimi!

Esse'de Bayram indirimi dolayısıyla bugün epey zaman geçirdim. Aslında yeni evli biri olarak bu tip mağazalarda aylarımı geçirdiğimden uzun süre buralara uğramam diyordum ki yanılmışım. İnsan eğer evle ilgili şeylere ilgisi varsa bıkmıyor,doymuyor.. Bende indirimi fırsat bilip bazı şeyler aldım.
Aldıklarımdan birkaçı;(hepsini fotolayamadım)

Bu minik tabakları mı desem ne desem bilemediğim şeyleri çok sevdim:)

      Poşet çay saklama kutusu. Ne zamandır gözüm vardı kendisinde:)
Banyo aksesuarları bir türlü içime sinmemişti. Bu yüzden aylardır aramama rağmen alamamıştım. Esse de uygun fiyata görünce bu takımı+fırçasını aldım şimdilik. Eğer içime sinen bir takım Bulursam daha sonra alırım dedim
İndirim bitmeden uğrayın derim. Her daim  %50 indirimdedir Esse. Bu da pek anlamlı olmuyor fiyatlar açısından ama bu sefer özellikle kırmızı etiketli ürünlerde epey indirimli ürünlere sahip oldum ben.

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...