5 Temmuz 2013 Cuma

Sistem-Karl Olsberg

Epeydir kitap yorumu yazmasam da bu arada kitap okumayı ihmal etmedim. Biriken dört kitap yorumum var:)
Aslında ben kına ve düğün ayrıntılarımı paylaşmak istiyorum ama bir türlü toparlayamadım kına fotolarımı. Elime geçince ilk fırsatta yazacağım inşallah ayrıntıları.

Sistem,yazılım şirketi sahibi Mark Heliusun şirketinin ortaya çıkardığı virüs sonrası iki iş arkadaşının ölüm nedenini araştırmasını konu alıyor. Pandora adı verilen bu yapay zeka için antivirüs yazmaları gerekmekte ancak karşılarındaki virüs hiçte basit değil.

Bu kitabı geçen yıl ki D&R 5tl kampanyasından almıştım. Bu yıl ki kampanyada da görünce daha fazla bekletmeden okuyayım hem belki almak isteyenlere de fikir olur dedim. Kampanyadan aldıklarımın arasında şu ana kadar en beğendiğim kitap oldu. Hatta çok beğendim ben:) iyi ki almışım. Daha geçen yıl aldıklarımı bitirmeme rağmen bu yıl ki indirimden de 5tane aldım ve bunların arasına Karl Olsberg'in Kara Yağmurunuda kattım. Bakalım diğer kitabını da aynı keyifle okuyacak mıyım?
Bu arada Can Yayınları 5tl indirimi D&Rda devam etmekte. Hala gitmeyenler varsa göz atın derim.

4 yorum:

  1. Geçen yaz okumuştum sürükleyici bir kitap.

    YanıtlaSil
  2. Konusu güzelmiş;denemek lazım.Tanıtım için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir paylaşım olmuş.Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. Bende bu kitabı geçen sene kampanyadan aldım ama hiç çekici gelmedi sonradan okumadım daha o yüzden bakalım sıra ne zaman gelecek?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...