13 Nisan 2013 Cumartesi

Türkiye Müzik Ödülleri




Yıllarca izledim.Heyecanla bekledim durdum Kral TV Müzik ödüllerini..

Hatta Kral TVdeki geri sayım azaldıkça ben heyecan yapardım ve o akşam ekrana kilitlenirdim.
Son yıllarda eskisi gibi merakım yok,o eski tatta yok zaten..Ki uzun süredir oturup izlediğimi hatırlamıyorum bile.

Dün internette haberlere bakarken denk geldim ve hemen açtım televizyonu.İyi de yapmışım.

Eski dosta kavuşmuş gibi sevindim açıkçası...
İlk birkaç ödül hariç diğerlerinin tamamını izledim.

Ve gelelim aklımda kalanlara;

*Bu yıl Kral Müzik Ödülleri ismi Türkiye Müzik Ödülleri olarak değiştirilmiş.
*En iyi grup Gripin olsa daha bir hoş olacaktı bence..(Adayların hepsini sever dinlerim)
*Hemen internette de patlayan Orhan Gencebay'ın barış mesajı,hoştu,güzeldi.
*Fuat Güner Grup 84ün ödülünü konserde olduğundan almaya gelememesine tepki olarak "Böyle bir ödül için konser iptal ederdim"dedi.Bu seferde sevenlerine,birçok kişiye haksızlık olmaz mıydı ama? Bence zaten tarihi belli olan bir güne konser konulmamalı.
*En iyi erkek şarkıcı adaylarından üçü yan yana oturuyordu ve bence çok hoş bir görüntü çıktı ortaya.Birbirlerini asilce tebrik ettiler..Ben çok sevdim bu görüntüyü(Mustafa Ceceli,Murat Boz,Emre aydın)
*Mustafa Cecelinin papyonuna bayıldım.Ve efendi duruşuna.Babasıyla gelmiş,ödülünü almaya sahneye çıkarken elini falan öptü.
*Halil Sezai Müslüm Gürsesi unutmamıştı.
*Ödül töreni genel olarak 4 sanatçı üzerinden döndü(Mustafa Ceceli,Emre Aydın,Göksel,Demet Akalın).Başka kimse albüm çıkartmamış mıydı diye düşündüm.

*Bu yıl sunucusuzdu.Dış sesten aldık haberleri.

Ödül alanlar;

En iyi çıkış yapan şarkıcı: Mehmet Erdem
En iyi özgün film müziği: Yıldıray Gürgen (Evim Sensin)
En iyi özgün dizi müziği: Aytekin Ataş (Muhteşem Yüzyıl)
En iyi Grup: Seksendört
En iyi klip: Ziynet Sali - Her Şey Güzel Olacak
En iyi proje:Orhan Gencebay'la Bir Ömür
En iyi remix: Geri Dönüş Olsa - Emre Kınay
En iyi düet: Soğuk Odalar - Emre Aydın & Gülden Mutlu
En iyi enstrümantal albüm: Dönmez Yol - Erkan Oğur
En iyi albüm: Es - Mustafa Ceceli
En iyi kadın şarkıcı: Göksel
En iyi erkek şarkıcı: Mustafa Ceceli
En iyi single: Beni Biraz Böyle Hatırla - Emre Aydın
En iyi şarkı: Türkan - Demet Akalın


Oylamasının adaletini falan bilemem ama,ben keyifle izledim.
Modadan falan anlasam  başka şeylerde yazabilirdim belki ama bu işi ehli olanlara bırakmakta fayda var:)

       
          
            

2 yorum:

  1. Ben de merak ediyordum kim aldı ödülleri diye.İsabetli bir tören olmuş.Paylaşım için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  2. Fuat Güner çok haklıydı. Grup 84 saygısızlık etti.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...