17 Şubat 2013 Pazar

Nasıl Kitap Okursun?

Konu kitap olunca kendimi zorla Biricitime mimlettirdim:)

Ve gelelim ben nasıl kitap okuruma...

Daha öncede dediğim gibi en çok toplu taşıma araçlarında kitap okuyorum ben.
Vapurda ve metroda iyi gidiyor.
Takside yol tarif edileceğinden okunmuyor.
Yine minibüs ideal olanlardan:)
Eğer yer varsa mükemmel,ayakta gidiyorsam da farketmez. Biraz eziyetli olsa da okurum..

Yatmadan önce okumaya çalışıyorum ama bikaç sayfa sonra yatağın o rahatlatıcı etkisiyle sızıyorum.Sadece yatarken kitap okusam yılda bir kitap falan biter herhalde:)

Her an her yerde okurum.Islatmamaya çözüm bulsam banyoda bile okumak istiyorum o derece:)

Ayrıca birşeyler atıştırırken ya da içerken okurum ama hızımı kesiyor.O yüzden kafamı vermem gereken kitaplarda tercihim değil:)

Elimin altında,çantamda mutlaka kitap olmalı.Çünkü gün içinde hiç belli olmuyor bazen bir durakta,bazen bankada kuyrukta...Kitapseverler için bu tip kuyruklar genelde eziyetten çok sevdiğin bir dostla buluşmak gibi bence:)


Kısacası okumanın yeri,zamanı yok!
Yeter ki okuyalım..
Keyifli okumalar.

9 yorum:

  1. Benim için de kitapsız bir yol işkencedir. İşe gidip gelirken servislerinde öylece boş boş bakan yüzleri hiç anlayamam. Her gün gelip geçtikleri yolun nesine öylece bakakalırlar ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazen ayakta kitap okumaya çalışırken öyle boş boş oturanları görünce sinir oluyorum.itiraf ediyorum!

      Sil
  2. offf ben niye okuyamıyorum yaa
    bir türlü dikkatimi toplayamam başına oturunca kafama bişiy takılır bi bakmışım ilerlememişim hiç :((
    ben sürekliliği olan merak uyandıran kitapları seviyorum onun dışına çıkınca yandım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha önceden ilgini çeken bir kitabın başla kitaplarını deneyebilirsin belki.

      Sil
  3. Okumayı sevmek böyle bir şey işte, nefes almak gibi oluyor bir süre sonra. :)Ben de otobüste, tramvayda falan okumayı çok seviyorum. Geçi ayaktayken sürekli düşme tehlikesi geçiriyorum ama olsun, değer. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazen oturanlara sinir bile oluyorum:)kitapta okumuyorsun kalk bi yer ver yahu da bari ben rahat rahat okuyayım diyorum içimden:)

      Sil
    2. Ay çok güldüm buna. :D Hani yazıyorlar da hamile bayanlara, sakatlara, yaşlılara yer verin diye, kitap okuyanlara yer verin de yazsınlar. :D

      Sil
    3. Evet,istiyorum bunu!
      :)

      Sil
  4. Aynen münübüslerde falan öle yazı olsa süper olurdu :-) bende her an hatta şuan bile yatağımda kitap okuyorum en zevk aldığım güne kitapla başlamak

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...