9 Nisan 2012 Pazartesi

mim-7

yine sevgili pontiden bir mim gelmiş bana:)
hemen cevaplara geçelim..


1.yemek olsam ne yemeği olurdum?
 karnıyarık olsam ne hoş olurdu.patlıcanı çok seviyorum ben ya:)
2.müzik aleti olsam ne olurdum?
bateri olurdum...çeşit çeşit parçası var tam benlik:)


3.araba olsam ne olurdum?
arabalardan çok anlamıyorum ama kırmızı vosvos olmak isterdim
4.aylardan hangisi olurdum...
ben hep baharları severim...sonbahar-ilkbahar farketmez.ikisinden birinin ayı kabulümdür:D


5.ayakkabı olsam hangisi olurdum?
tabi ki converseee!! rahatlık,cıvıl cıvıl...oh daha ne isterim bi ayakkabıdan...
6.kıyafet olsam hangisi olurdum
kot kaprileri çok seviyorum ben.o olabilirim..


7.renk olsam ne olurdum?
tabi ki ilk rengim MAVİ..çok şaşırtıcı dimi:) sonra mor ve kırmızı.


8.hayvan olsam hangisi olurdum?
su kaplumbağası olabilir.çok şirinler..


9.şu an okuduğun kitabın 137.sayfasında ne yazıyor..
İskender Paladan Şah&Sultanı okuyorum.ama 137.sayfada burda yazabilceğim tarzda hoş bişi yok:(




bu mimi ezginin günlüğü ve hertelden e yolluyorum yolluyorum;)


ve bi fotoyla noktalıyorum.!
iyi geceler herkese...

6 yorum:

  1. çok güzel :) hele ki mavi ve bahar ;)

    YanıtlaSil
  2. Ponti beni de mimlemiş, yazması ve okuması eğlenceli bir mim oldu :)

    YanıtlaSil
  3. yatılı misafir sebebiyle mim ini yeni gördüm teşekkürler :) ilk defa mim alıyorum çok heyecanlıyım ;) geç olsa da cevaplarımı yazacağım...

    YanıtlaSil
  4. geç olsa da cevapladım :) teşekkürler ...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...