11 Mart 2012 Pazar

Tiyatro-YANIK

ne zamandır bahsetmek istediğim bir oyun...halen daha Devlet Tiyatroları İstanbul Cevahir Salonunda gösterimde.

tiyatrodan keyif alan ve istanbulda olan arkadaşlara şiddetle tavsiye ederim...konusunu direk alıntı yapıyorum bu sefer:

"Erkek egemen değerlerin hakim olduğu, savaşların yaşam biçimine dönüştüğü, işgal edilmiş topraklardan koparılmış mültecilerin kamplarda yaşamak zorunda kaldığı bir coğrafyada, çocuğundan koparılmış bir kadının, diğer iki çocuğunun hiç tanımadıkları babaları ve varlığından bile haberdar olmadıkları ağabeylerini bulmaları için planladığı yolculuğu konu almaktadır.

Böylece ikizler geçmişlerindeki korkunç sırrı keşfederlerken, annelerinin ve genel olarak Ortadoğu coğrafyasının kan, acı, yoksulluk, cehalet ve öfkeyle yoğrulmuş hayatlarıyla yüzleşirler."


ben çok beğenmİş ve etkilenmiştim oyundan çıktığımda..sonunda kalkamadım bir müddet oturduğum yerden.oyunun gidişatına göre bu tip birşey bekliyordum ama yinede gerçekleşince şok oldum..büyük bir dram ve hüzün var bu oyunda!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...