23 Şubat 2012 Perşembe

Can Bonomo-Love Me Back

2012 Eurovision temsilcimiz Can Bonomo nun parçası belli olmuş...Love me back...ben parçayı sevdim..tarzını bozmamış güzelde olmuş...tabi ki eurovision siyasi bi olaydır,birbirlerine oy takası yapan ülkelerle doludur sırf komşu olduğu için,sırf siyasi bi çıkarı olduğu için ..böyle güzel sevimli bi organizasyonu bu şekil harcamak hoş olmasada ben gene herşeye inat bu yılda seyredeceğim..umarım güzel bir sonuçla döner can bonomo...sempatikliği,enerjisiylede sahnede çok iyi duruyor bence..

ve işte love me back...



buda benim sevdiğim bir can bonomo parçası;)


sevgiler...

1 yorum:

  1. Parçanın ritmi filan çok hoş ama ingilizcesi mi kötü, söyleyişi mi garip bilemedim, bir eksiklik var açıkçası parçayı bitirmeden kapattım :(
    Dediğin gibi bu siyasi bir olay ama ben de her yıl zevkler izliyorum bir müzik aşığı olarak.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...